Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Strona główna /
7 powodów, dla których warto korzystać z gadżetów reklamowych
7 powodów, dla których warto korzystać z gadżetów reklamowych
Od długopisu z umieszczonym logo przez kalendarze, kubki, parasole i torby na zakupy – coraz więcej firm w procesie budowania wizerunku sięga po wręczane klientom i kontrahentom drobne upominki. Biorąc pod uwagę, iż są one opłacalną formą promocji, trudno się temu dziwić. Koszty produkcji są niewielkie, w odróżnieniu od efektów, jakie można za ich pomocą uzyskać. Wszystkim przedsiębiorcom, którzy zastanawiają się jeszcze, czy warto postawić na gadżety reklamowe, przedstawiamy kilka argumentów przemawiających za takim rozwiązaniem.
- Zbudowanie każdej relacji, również tej z klientem, wymaga czasu. Wręczanie firmowych upominków pomaga cały proces nieco przyspieszyć. Ten pozornie niewielki gest może zostać odebrany jako zaangażowanie we wzajemne kontakty i odegrać znaczącą rolę w tworzeniu wieloletniej współpracy.
- Stwierdzenie, które mówi, że szansę na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia ma się tylko jedną, obowiązuje również w biznesie. Rozdawanie firmowych gadżetów jest dużym ułatwieniem w pozyskiwaniu nowych klientów. Nawet niewielki prezent może pomóc w przełamywaniu lodów oraz nawiązywaniu konwersacji.
- Większość klientów przywiązuje do jakości bardzo dużą wagę. Dbając o atrakcyjność i staranne wykonanie naszych gadżetów reklamowych, przyczyniamy się do budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
- Nikomu nie jest chyba obce poczucie docenienia i wyróżnienia, które towarzyszy otrzymywaniu niespodziewanego prezentu. Takie same pozytywne emocje towarzyszą obdarowywanym klientom, a co najważniejsze przenoszą się one potem na samą markę i mają wpływ na pozytywny stosunek do niej.
- Gadżety to na ogół przedmioty praktyczne i uniwersalne – coś, co może przydać się na co dzień i pasuje do każdej osoby.
- Klient korzystający z podarowanego gadżetu reklamowego staje się niejako ambasadorem marki i jej żywą reklamą. Skoro dana osoba używa przedmiotu z logo danej firmy, to znaczy, że zaufała jej usługom i jest z nich zadowolona. W ten sposób rośnie rozpoznawalność przedsiębiorstwa i otwiera się kolejny kanał, którym pozyskiwać można nowych odbiorców.
- Gadżety reklamowe można rozdawać również samym pracownikom firmy – także i oni z pewnością docenią miły gest i będą bardziej identyfikować się z marką.
Wdrożenie: ;